Фітнес клуб

Фітнес клуб

Програмний продукт "1С:Підприємство 8. Фітнес клуб" призначений для автоматизації управлінського та оперативного обліку в оздоровчих закладах (фітнес центрах, фітнес клубах, велнес центрах, йога-студіях, басейнах, спортивних комплексах, тощо) як поодиноких, так і цілих мереж.

Рішення є самостійним продуктом, розробленим на платформі "1С:Підприємство 8" в режимі керованого додатку. Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку, але є можливість автоматичної передачі даних у програму "1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України"



Основні функціональні можливості програми:

Функції  CRM-системи  -  ведення бази клієнтів  з  фотографіями, попередній запис на групові заняття та індивідуальні тренування, облік взаємодій з клієнтами, розсилка SMS і e-mail повідомлень з програми, аналіз залучення і утримання клієнтів.

Управління приміщеннями - ведення розкладу занять, контроль зайнятості і доступу до приміщень.

Робота з клієнтами - облік відвідин, обслуговування клієнтів по абонементах, ідентифікація клієнтів по пластикових картах (штрихові, контактні і безконтактні), індивідуальні і корпоративні договори на обслуговування. Друк пластикових карт по шаблонах, що налаштовуються.

Робота з абонементами - обслуговування клієнтів по абонементах, контроль терміну, часу дії, кількості відвідин, активація/замороження/продовження/блокування/передача абонемента, аналіз надання послуг по абонементам. Друк договорів (контрактів) по шаблонах, що налаштовуються.

Управління персоналом - планування графіка роботи і графіка чергувань співробітників, облік фактично відпрацьованого часу роботи тренерів, розрахунок зарплати з різними видами нарахувань, ведення взаєморозрахунків із співробітниками, аналіз ефективності роботи.

Облік товарів і матеріалів на складі - повний цикл операцій від поступлення до вибуття, контроль критичних залишків, роздрібний продаж товарів клієнтам, звіти за станом складу.

Облік грошових коштів - готівкові і безготівкові грошові кошти, спільний лицьовий рахунок клієнта (депозит) або декілька рахунків з розділенням по видах послуг, взаєморозрахунки з підзвітними особами, бонусні рахунки.

Маркетингові заходи - проведення опитів, аналіз ефективності джерел залучення клієнтів (реклами.).

Управління лояльністю клієнтів - дисконтні карти, автоматичні і ручні знижки, бонусна система, особові рахунки, подарункові сертифікати,  стоп-листи дисконтних карт і абонементів.

Аналіз діяльності - фінансовий результат, статистика відвідин  клубу, структура продажів і запасів, результати взаєморозрахунків, аналіз роботи персоналу і інші корисні звіти. Контроль роботи клубу через інтернет.

                                                            
                                                 Вартість: 21 972,00 грн


КОМПЛЕКС 2016 ©